imkanlar
05
Haz 2020
2020-2021 Akademik yılı Erasmus+ Yerleştirme Ön İlan Listesi / The preliminary placement announcement for 2020-2021 Academic Year

Sevgili Öğrencilerimiz,

Türkiye Ulusal Ajansı tarafından 22 Mayıs 2020 tarihinde güncellenen “Sıkça Sorulan Sorular” belgesi ve Üniversitemiz Senatosu tarafından 04 Haziran 2020 tarih ve 737 sayılı karar gereği 2020-2021 akademik yılı Erasmus+ Öğrenci Öğrenim Hareketliliği başvuru sonuçları ilan edilecek ve nominasyon işlemleri gerçekleştirilecektir.

06 Mart 2020 tarihinde yayınlanan yerleştirme ön ilanı sonrasında tanınan itiraz sürecinde sizlerden gelen talepler değerlendirilmiş ve yerleştirme ön ilan listesi güncellenmiştir. Buna ek olarak, nominasyon işlemlerinden önce, mevcut durumdan kaynaklı dönem değişikliği, kısaltma ya da iptal etmek isteyen öğrencilerimizin belirlenmesi amacıyla 5 günlük (iş günü) yeni bir itiraz süreci tanımlanmıştır. Lütfen güncel yerleştirme ön ilan listesini kontrol edip, 12 Haziran 2020 tarihine kadar kısaltma/iptal/dönem değişikliği taleplerinizi erasmus@itu.edu.tr adresine bildiriniz. 15 Haziran 2020 tarihi itibariyle karşı kurumlara nominasyonlarınız gönderilecektir. 

Önemle hatırlatmak isteriz ki, nominasyon işlemleri hareketliliklerin planlandığı gibi başlama ihtimaline binaen yapılmaktadır. Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yayınlanan metnin 13. sorusunda “Yükseköğretim kurumları, Pandeminin devam etmesi ve bundan dolayı da hareketliliklerin gerçekleşememesi durumunda faaliyetler gerçekleştirilemeyeceği için yapılacak herhangi bir harcamanın mücbir sebep kapsamında değerlendirilmeyeceği ve karşılanmayacağını öğrencilere ilan etmelidir” İfadesi yer almaktadır (https://www.ua.gov.tr/media/vlpmng0r/corona-vir%C3%BCs_sss_22052020.pdf). İlgili ifadede belirtildiği gibi, değişim programlarının açılmaması durumunda, hareketlilik gerçekleştirmek üzere öğrencilerimizin yapacağı harcamaların karşılanması mümkün olmayacaktır.

Güncel yerleştirme ön ilan listesi için tıklayınız..

İyi günler dileriz.

Dear Students,

2020-2021 Academic Year Erasmus + Student Mobility for studies application results will be announced and nomination procedures will be implemented according to the "Frequently Asked Questions" document updated on May 22, 2020 by Turkish National Agency and the ITU Senate decision on 04 June 2020.

The preliminary placement announcement had been published on 06 March 2020. The requests about the placement list made by the students during the objection period were evaluated and the preliminary placement list updated accordingly. In addition to this update, before launching the nomination procedures, a new 5-days (working days) objection period has been designated for the students who want to change, shorten or cancel the mobility period due to the recent developments. Please check the updated preliminary placement list and submit your abbreviation / cancellation / semester change requests to “erasmus@itu.edu.tr” until 12 June 2020. Sending of nominations to the host institutions will start from the date of 15 June 2020.

We would like to remind you that the nominations are to be sent based on the possibility of the mobility to start as planned. In the 13th question of the above mentioned "Frequently Asked Question" document of the Turkish National Agency, it is stated that "Higher education institutions should announce that any expenditures made by students for the Erasmus+ mobility is not to be recognised as force majeure expenditure and will not to be reimbursed because of the fact that there still is a possibility that the Erasmus+ Mobility will not be allowed, if COVID-19 pandemic continues,.” https://www.ua.gov.tr/media/vlpmng0r/corona-vir%c3%bcs_sss_22052020.pdf). As stated in the relevant statement, if the exchange programs are not to be opened, the expenses made by our students for their mobility will not be reimbursed.

Please click here for preliminary placement list

Best Regards,